Valkbusiness staat niet stil!

 De centrale commerciële organisatie van van der Valk groeit in 2018 verder in het professionaliseren van haar dienstenpakket richting de gast, klant, en interne organisatie. Het one-stop shop concept voor het maken van overkoepelende corporate afspraken en het plaatsen van meeting aanvragen voor alle 69 aangesloten vestigingen blijft de kern van onze activiteiten maar daarnaast zijn wij volop in ontwikkeling op het gebied van automatisering en het verwezenlijken van duurzame samenwerkingen met onze relaties.

In het voorzicht ligt bijvoorbeeld een nieuwe corporate online boeking portal met als doel een nog gebruiksvriendelijker platform en customer journey in het boekingsproces voor u en uw interne klanten. Deze zal zoals nu gepland in het eerste kwartaal van 2019 live gaan. Daarnaast is Valkbusiness ook bezig met het opzetten van een periodieke B2B zakelijke nieuwsbrief als ook centrale account rapportage.  Hiervan weten we dat daar al enige tijd behoefte naar is en vinden het essentieel daar gehoor aan te kunnen geven.

Op het gebied van nieuw product aanbod is op 1 Oktober het spectaculaire van der Valk Amsterdam-Amstel geopend, 206 kamers, 11 hightech vergaderzalen, 2 restaurants en bar. Tevens is dit het eerste hotel van de keten binnen de ring van onze hoofdstad. Zoals u gewend bent van van der Valk is de locatie dichtbij de uitvalswegen en heeft goede parkeergelegenheid bij het hotel.  In Breukelen A2 is de afgelopen 6 maanden hard gewerkt aan een nieuwe vergadervleugel en vanaf vorige maand heeft zij haar zalencapaciteit vergroot met …..

Ontzorgen, meedenken en flexibiliteit,  dat staat bij Valkbusiness centraal.

 

Nieuwsbrief

Klik hier om u in te schrijven voor de Valk Business nieuwsbrief

Zie alle locaties en zalen Vragen? Telefonisch reserveren?
Bel: +31 88 0246400 +31 88 0246400 (Lokaal tarief)